Składanki- Przełącz się na disco vol.1 oraz vol.2

25 listopada 2013r. swoją premierę miały dwie składanki najnowszej kolekcji płytowej radia internetowego Disco Party przy współpracy z wydawnictwem muzycznym FOLK.
Każda ze składanek zawiera 2CD.


Przełącz się na Disco vol.1 :
CD.1:
01 Effect– Ona jest piękna
02 Playboys– Myślę o Tobie
03 Maxx Dance– Baw się razem z nami
04 Basta– Niepokorna i szalona
05 Yankiel– Impreza
06 Marcin Siegieńczuk– Zostajemy do końca 
07 Spike– Weekendowy szał 
08 Jesika– Odległość dzieli nas
09 Pudzian Band– Dawaj na ring
10 After Party– Bujaj się
11 Alcott– Przetańczyć
12 Beat Magic– Ma klasę i styl 
13 Magda Niewińska– Odeszła nasza miłość
14 Mirage– Nie płaczę ja, nie płaczesz Ty
15 Two Boys– Do Ciebie po fali
16 Extazy– Możesz płakać (Radio edit)
17 Kalimero– Ona bliżej
18 Paweł Sałdan– Zwyczajnie nie!





Przełącz się na Disco vol.2:
CD.1:
01 Andre– Ale Ale Aleksandra
02 Jesika– Wytatuowany w sercu
03 Jorrgus & Crump– Na zabawie 
04 West– Karolina
05 Impress– Zwinna kotka
06 Marcin Siegieńczuk– Polskie disco 
07 Faster– Mały znak
08 Basta– Już nie zatańczy dla mnie
09 Arek Braxton– Złoty piach
10 After Party– Made in Poland (Tylko polska muzyka)
11 Playboys– Nasza noc (Extended Remix)
12 Sylwia i Tomek– Mydełko Fa (2013)
13 Mirage– Tęsknie
14 Allegro Dance– Władza
15 4Ever– Hymn rozwodnika
16 Taste– Bo bez Ciebie
17 Exited– Blisko Ciebie
18 Verdis– Randez Vous






CD.1 obu części zawiera utwory nowe, które swoją premierę miały m.in. w 2013 roku np. Playboys- Myślę o Tobie, Beat Magic- Ma klasę i styl, Two Boys- Do Ciebie po fali, Andre- Ale Ale Aleksandra, Impress- Zwinna kotka, Basta- Już nie zatańczy dla mnie (niektóre utwory znajdujące się na krążku ukazały się zaledwie kilka(naście) dni przed premierą płyty);
Natomiast na krążku CD.2 znajdziemy utwory starsze jak: Brayan- To o Tobie dziewczyno, Megam- Wolności smak, Impuls- L'Amour Pour Toujours, 4Ever- Kochanek za kochankiem;  


Koszt jednej składanki: 18 zł 
Zakupić można je na stronie wydawnictwa klikając w link: 
Disco Party PL vol.1 (2CD)

Ja swoje miałam w domu już trzy dni po premierze ale jako że był to mój mikołajkowy prezent z rozpakowaniem wstrzymałam się do 6 grudnia. Zakupiłam je również z ciekawości, bo chociaż została podana lista utworów CD1 to krążek gratisowy był "zagadką".
Niektóre utwory usłyszałam po raz pierwszy chociaż z muzyką disco polo jestem na bieżąco. Prócz hitów i przebojów ostatnich lat znalazły się również piosenki, które nie cieszą się zbyt dużą popularnością. 
Czy to minus? Nie. Uważam, że jest to doskonałe połączenie i krążki wzajemnie się uzupełniają. Prócz bieżących nowości, mamy okazję przesłuchać produkcji, które gdzieś tam kiedyś mogły nam umknąć, bądź ich po prostu nie pamiętamy. 
Część utworów skłania nas do refleksji inne nawołują do zabawy- przyjemny "misz-masz", w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Niedawno wyczytałam, że mają pojawić się kolejne części składanki, więc z niecierpliwością oczekuje ich premiery. 
Tym czasem gorąco polecam: Przełącz się na Disco vol.1, vol.2 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz