"Disco Walentynki"

14 lutego to dzień, który każdy z nas wbrew pozorom przeżywa indywidualnie. Jedni go uwielbiają inni nienawidzą- niezależnie jednak od naszych upodobań, od lat 90 XX wieku w Polsce walentynki stały się corocznym świętem zakochanych. W tym dniu obdarowujemy ukochane osoby podarunkami, drobiazgami
które w sposób szczególny sprawiają radość.
Pamiętają również o tym przedstawiciele muzyki disco polo. W ciągu ostatnich tygodni pojawiło się sporo nowych produkcji, w tym niektóre "specjalnie na walentynki" z myślą o zakochanych.

Andrzej Marcysiak jeszcze w styczniu udostępnił swoją najnowszą propozycję- romantyczną balladę, która zdążyła już podbić niejedno serce, a na pewno moje. Utwór niesamowicie magiczny! Wokalista kolejny raz pokazał, że jest odpowiednim człowiekiem na odpowiednim miejscu.
- Andre- Mój Ty Aniele

Również Paweł Jasionowski pokazał klasę i chociaż piosenkę zaprezentował już na Pożegnaniu Lata w Iłowie, to teledysk nakręcił dosyć niedawno-za to równie wyjątkowy jak utwór. Mimo młodego wieku wokalista prostymi słowami, gestami potrafi opisać najgłębsze uczucia. W ciągu dwóch tygodni klip ma ponad 200 tys. wyświetleń co świadczy m.in. sympatii na którą sobie zapracował.
- Masters- Schody do nieba

Obojętny wobec zakochanych nie został także Jerzy Szuj, który zaprezentował nam kolejną produkcję godną polecenia! Ten facet wie jak równocześnie poruszyć serce i ciało- swoim utworem niesie radość i mnóstwo pozytywnych emocji. Utwór doskonale nadaje się na wieczór we dwoje ale również na klubowe spotkania w gronie najbliższych bo przecież każda okazja jest dobra aby wyznać uczucia.
- Jorrgus- Kiedy patrzę na Nią

Nie zabrakło również kobiecego głosu- Justyna Mosiej w duecie z Grzegorzem Kraszewskim stworzyli kapitalną propozycję. Jedyne co mogę napisać: rewelacja. Zobaczcie i oceńcie sami, ponieważ nie jeden z Was znajdzie w tej historii kawałek siebie.
Nie zmarnujmy swojej szansy i walczmy o osobę przy której naprawdę czujemy się dobrze.
- Buenos Ares & Van Davi- Tylko Ciebie chcę


Polecam z nowość również m.in. :
Agnus- Ty jak nikt inny
Ambu- Lans- Wszystko na tak
Avinion Dance- Płoniesz
Detmi & Dj Limak- Powiedz mi
Dr MANIANA- Jak Anioł Stróż
Drossel- Ma kochana uwierz mi
D-Bomb- Jeżeli to grzech
eXelent- Kocham Cię
HI-FI- Bądź ze mną bądź
Impress- Może to miłość woła mnie
Karol Hadrych- Kocham Cię
Lovi- Po raz pierwszy
Maxx Dance- Nie zrozum mnie źle
Mega Dance & Crump- Jesteś już przy mnie
Next- Jestem w Tobie zakochany
Respect- Tylko z Tobą
Rokets- Powiedz mi dziewczyno (akustycznie)
Stereo- Jesteś

i oczywiście ze starszych utworów: 
Adam Chrola- Naiwna Ballada
Arek Kopaczewski- A ja tęsknie
Basta- Mała prawda
Beat Magic- Ma klasę i styl
Cliver- Obejmij mnie
Diadem- Ciebie nie ma
Drossel- A teraz tańcz
Freaky Boys- Przez całą noc
Itex- Moja lady
Jacaro- Pragnienie
Justyna i Piotr- Noc bez anioła
Luzersky- Nie płacz już kochanie
L-dee - Dla niej
Marcin Siegieńczuk- Na własne życzenie
Natalia Jureczko- Kocham Cię
Piękni i Młodzi- Kocham się w Tobie
Playboys- Myślę o Tobie
Power Play- Kochaj mnie
Strych- W ogniu
Verdis- Randez vous
Vertus- Przeznaczenie


I chociaż miłość to z reguły piękne uczucie, czasami potrafi nas ranić i wywoływać smutek zamiast radości. Przekonuje nas o tym m.in. Pamela- Dlaczego oraz formacja Night Lovers- Dlaczego w swoich utworach o identycznym tytule "Dlaczego". Oba utwory ukazują jak bolesne mogą być rozstania i nietrwałe potrafią być uczucia, a tym bardziej słowa którymi karmią nas partnerzy. Coś co miało trwać na zawsze- znika w ciągu kilku minut, a w nas pozostaje żal, tęsknota, pustka i bezradność. Pojawia się notoryczne pytanie: "dlaczego zostawiłeś mnie", / "dlaczego Ty mnie zostawiłaś" i chociaż wielu z nas chciałoby uzyskać odpowiedź nie łudźcie się- część ludzi to tchórze, którzy mimo wszystko nie potrafią mówić wprost, a tym bardziej Ci którzy zostawiają bo twierdzą, że to i tak nie ma sensu i od jakiegoś czasu jest inaczej (gorzej). Związek to również rozmowa, a raczej przede wszystkim ciągła komunikacja- więc niech nikt z Was się nie nabierze na to "tajemnicze nic, co niszczy wszystko".
Long & Junior doskonale kiedyś wyśpiewał: " teraz kochamy się i serca już nie złamie mi, bo wiem gdzie problem był i co robiłem źle- bo nie wystarczy kochać trzeba szanować się.."



Wszystkim zakochanym życzę szczęścia, cierpliwości oraz wytrwałości w związkach. Pielęgnujcie swoje uczucia każdego dnia, ponieważ nawet największy płomień potrafi zgasnąć- nie pozwólcie aby rutyna oraz jakiekolwiek niedomówienia zniszczyły coś co Was łączy.

"14 lutego Dzień Zakochanych, bo single bawią się cały rok" ;) A tak na poważnie bez względu na bagaż doświadczeń nie izolujcie się i nie traćcie wiary w ludzi.
Na sam koniec chciałam wszystkim zadedykować

Neo & Dj Limak- Uwierzmy w siebie
niesamowity utwór "nikt nie odbierze mi wiary i siły"..

"Uwierzmy w siebie -wokół się nic nie liczy
Uwierzmy w miłość słuchając krzyku ciszy
Uwierzmy w słowa, mówione nie pisane
bo słowo Kocham- cenniejsze jest niż diament"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz