Akcja: 10 tys. lajków dla Tylko Disco

Jak co dzień szperając w internecie natknęłam się na jedną z wielu stron poświęconych gatunkowi disco polo, których od jakiegoś czasu jest coraz więcej. Jakoś nie specjalnie jej nazwa mnie zaciekawiła ale postanowiłam jednak zobaczyć co kryję się pod hasłem 1001 piosenek disco polo, o których nie miałeś pojęcia Z pozoru zwykła stronka na której udostępniane są utwory disco polo plus uwaga: dołączone do
nich dedykacje, życzenia. Już miałam zamknąć kartę, gdy moją uwagę przykuła wzmianka o „jakiejś” akcji. Odrywana codziennymi obowiązkami na raty czytałam udostępnione informacje.
Okazało się, że powstała akcja: 10 tys. lajków dla Tylko Disco zorganizowana przez studentów Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.

W ramach zaliczenia przedmiotu studenci mają prowadzić bloga o dowolnej tematyce oraz na facebooku jego fanpage, który musi mieć do końca grudnia najmniej 10 tys. lajków.
Na swoim blogu Tylko disco studenci zaprezentowali nawet dość fajne interpretacje tekstów kilku utworów i spodobało mi się ich podejście do tematu. Nie wiem tylko na ile jest ono poważne, a na ile prześmiewcze ponieważ jak zauważyłam w wywiadzie 10 tys. lajków dla Tylko Disco disco polo dla reprezentujących grupę to nie jest chleb powszedni. Jako że sama jestem studentką i wiem jak wykładowcy potrafią „zaskoczyć” trzymam kciuki, tym bardziej że zadanie nie jest łatwe bo 
mimo tego, iż disco polo ewoluuje ludzie nadal wstydzą się przyznawać do słuchania.

Fanpage na facebooku w niedługim czasie ma już prawie 4tys. lajków co może świadczyć o aktywności grupy i zaangażowaniu w akcję. Sama jestem ciekawa czy się uda i czy strony które dzięki akcji powstały będą się nadal rozwijać. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz