słowami wstępu..

  
Witam :)
Tak jak w opisie: nieograniczona, ciekawa świata i ludzi dziewczyna. 
Czasami pyskata, ale zawsze szczera. Poobserwujecie to sami zobaczycie.
Potrafię zszokować swoje otoczenie poglądami ale raczej pozytywnie. Mam takie swoje entuzjastyczne
podejście do życia i chociaż nie każdemu to odpowiada robię co chcę, na co mam ochotę i według swoich pragnień. Nie znaczy to, że jestem zbuntowaną egoistką :) Uważam tylko, że wszystko zaczyna się od nas samych. Od tego jak myślimy, na co się nastawiamy i wiecie co jest dla mnie najważniejsze- być sobą, robić co się kocha i nie popadać w rutynę. Jestem fanką disco polo i uwielbiam ten gatunek. Wiem co większość ludzi sądzi o tej muzyce (również o ludziach słuchających), ale m.in. spróbuje  Wam pokazać: "co ja widzę gdy słucham". 
Disco polo dla mnie to już nie tylko muzyka, dźwięki ale sposób na życie, przetrwanie wśród ludzi, codzienności, problemów.. dziwne? Tym bardziej śledź to co będę udostępniać :)
Oczywiście zapraszam do siebie również wszystkich krytyków tej muzyki. Z chęcią poznam takie osoby i wysłucham wszystkich uwag. Nie twierdze, że jestem nieomylna i wszystko co napiszę będzie święte, może ktoś będzie miał ciekawszy pogląd, spostrzeżenia którymi się wymienimy, a może nawet dojdziemy do podobnych wniosków…


Krótko mówiąc „Takie Ciebie manie” należy do osoby której największą pasją jest muzyka, a ulubiony gatunek to disco i głównie w takiej tematyce będzie zachowany mój blog (choć nie tylko!). Nie zabraknie w nim również historii z życia, fotografii, rysunków.. newsów i premier. pozdrawiam :)


I pewnie tak jak w refrenie "nikt nie słucha a każdy zna" :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz