Przełącz się na disco vol.3

Kto jeszcze nie słyszał o najnowszej kolekcji płytowej internetowego radia Disco Party przy współpracy z wydawnictwem muzycznym FOLK, już teraz może nadrobić zaległości klikając w link,informujący o projekcie i pierwszych efektach współpracy (klik).


Premiera wcześniejszych części odbyła się pod koniec listopada ub.r. 
a 15 maja premierę miała kolejna składanka
 mianowicie: "Przełącz się na disco vol.3" 
źródło


Na krążku znajdą się największe przeboje ostatnich miesięcy jak np.: 
"Szalona ruda"- od Dj Disco & Mc Polo, "Yabadabadoo"- od Marcina Siegieńczuka 
oraz "Bo ja, bo ja kocham cię"- czyli jedna z nowości od Andre. 


Przełącz się na Disco vol.3 :
CD.1:
01 DJ Disco feat. MC Polo- Szalona Ruda
02 Andre- Bo ja, bo ja kocham cię
03 Mirage- Mówiłaś tylko ja i Ty
04 Power Play- Na zawsze
05 Marcin Siegieńczuk- Yabadabadoo
06 Playboys- Ile czekać mam
07 Solaris- Falujące tatuaże
08 Karol Hadrych- Ona i ja
09 Tex- Vip
10 Strych- Czarny fiat
11 Alvaro- Kiedyś Cię znajdę
12 Freestyle- Noc szalona
13 Beat Magic- Wypożyczalnia szczęścia
14 Avinion Dance- Płoniesz
15 Rokets- Tylko tańcz
16 4ever & Van Davi- Jedna dziewczyna
17 Basta- Hej czy Ty wiesz kochanie
18 Mamzel- Szalona Iwona 


Oczywiście to tylko kilka udostępnionych propozycji, ponieważ album ponownie składa się z 2CD
i na drugim krążku tak jak w poprzednich częściach usłyszymy utwory nieco starsze m.in:
Itex- Ze mną tańcz, Impuls- Ile prawdy oraz Manil- Wino.


Koszt składanki: 20zł
Zakupić można ją na stronie wydawnictwa klikając w link:

Składanka nie posiada żadnych ograniczeń wiekowych, dlatego każdy znajdzie coś dla siebie. Kupiłam, przesłuchałam i mogę śmiało stwierdzić, że wspólny projekt radia i wydawnictwa jest jak najbardziej udany. Największym plusem jest promocja nieco pomijanych czy nawet zapomnianych już produkcji, ponieważ niektóre są absolutnie perełkami disco. Jeśli cenisz sobie różnorodność i chcesz mieć w swoich zbiorach muzycznych dostęp do szerokiej bazy utworów- to ta składanka jest jak najbardziej dla Ciebie. Już przy opisie wcześniejszych dwóch części wspomniałam, że krążki się wzajemnie uzupełniają i vol.3 jak najbardziej to potwierdza. W skali od 1 do 5 płyta otrzymuje w mojej opinii maksymalną ocenę, w którą wliczam również koszty, czas przesyłki, a także estetykę i efekt wizualny.    >>POLECAM<<   :)


Dodatkowo: 
źródło
Tutaj kupisz--> Disco Party PL vol.3 (2CD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz