"Jesteś mi bliska, więc daj mi pyska"

W swojej karierze muzycznej zdobyli m.in. Złotą Płytę za album i przebój "Polskie Dziewczyny", wręczoną w Katowickim Spodku oraz Platynową Płytę za całokształt swojej działalności artystycznej. Chociaż na rynku muzycznym istnieją już od ponad 20 lat  ich zapał się nie wypalił. Zespół Voyager pochodzący z Sochaczewa nadal koncertuje i nagrywa, a co najważniejsze robi to bardzo dobrze.



źródło


Ostatniego dnia kwietnia premierę miała  ich najnowsza produkcja
 pt. "Jesteś mi bliska więc daj mi pyska". 
Utwór o dość śmiałym tytule spodoba się  niejednemu
 koneserowi dobrego starego disco.

Piosenka jak najbardziej skoczna i radosna, 
a podczas słuchania nogi same rwą się do tańca. 


Klip został zrealizowany do tego utworu bez wątpienia z humorem i chociaż sceneria jest ograniczona, to bardzo kolorowa. "Jesteś mi bliska więc daj mi pyska" jest kolejną produkcją, która nie potrzebuje nie wiadomo jak rozbudowanej fabuły i planu zdjęciowego aby było dobrze. W zamyśle utwory disco polo mają nieść radość i nakłaniać ludzi do zabawy- zdecydowanie ta produkcja ma w sobie to wszystko, co jest wyznacznikiem świetności najlepszego okresu dla gatunku disco polo- czyli lat '90. 

źródło
źródło
źródło
źródło
Oglądaj--> Voyager-"Jesteś mi bliska więc daj mi pyska" (Official Video)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz