Premiera płyty: La Tija

źródło
Dokładnie 18 sierpnia do sprzedaży trafiła najnowsza i zarazem debiutancka płyta Agnieszki Andrzejewskiej znanej wszystkim pod pseudonimem artystycznym LA TIJA. Jak sama wokalistka napisała: "Serdecznie witam wszystkich drogich fanów i przyjaciół. Po dość długiej nieobecności na rynku fonograficznym, z ogromną radością oddaję w wasze ręce moją nową płytę „LA TIJA”. Cieszę się bardzo, że mogłam spełnić prawie wszystkie wasze prośby i sugestie, dzięki którym powstało 17 piosenek utrzymanych w tanecznych rytmach, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. W każdą piosenkę włożyłam maksymalnie wiele serca i pracy, aby efekt końcowy był na wysokim poziomie artystycznym. To prawda, że dzięki Wam, moim najwierniejszym fanom, możemy wspólnie cieszyć się owocem mojej pracy, płytą „LA TIJA”.W ten oto sposób otwieram mój nowy rozdział, mój NOWY CZAS, na płycie znajduje się piosenka właśnie pod tym tytułem.Życzę miłego odbioru i dobrej zabawy"(klikWszystkich zainteresowanych zakupem płyty zachęcam do kliknięcia w link-->La Tija- La Tija 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz