"Jak się masz kochanie" MixDance

źródło
Zespół MixDance, którego założycielem jest Piotr Nowak na rynku muzycznym istnieje od 2012 roku. Obecnie w skład zespołu prócz wokalisty wchodzi również gitarzysta: Krzysztof Podstawka, klawiszowcy: Zdzisław Kalinowski i Patryk Brzezina. Za opiekę koncertową nad zespołem odpowiedzialna jest Anna Nowak. Jak możemy przeczytać na oficjalnej stronie MixDance: "Jesteśmy zespołem, który został stworzony dla ludzi.​ Gramy, śpiewamy, organizujemy spotkania i wieczory, na których rozmawiamy​ z naszymi 'fanami', śpiewamy z nimi, robimy wspólne zdjęcia. Nie kreujemy się​ na tzw. 'gwiazdy'. Jesteśmy normalnymi ludźmi, którzy odnajdują pasję w tym​ co  robią." Zespół na swoim koncie ma już takie przeboje jak "Przeznaczenie", "Dla Ciebie nie ma mnie" oraz "Ty i Ja (Ja i Ty)". To właśnie tymi utworami oraz jak wcześniej mogliśmy przeczytać zamiłowaniem do muzyki i integracją z fanami zdobyli sympatię wielu odbiorców... w tym również moją.

7 sierpnia zespół udostępnił kolejną produkcję. Tym razem odbyła się premiera teledysku do jednego z najbardziej popularnych utworów formacji Happy End pt. "JAK SIĘ MASZ KOCHANIE". Piotr Nowak m.in. z racji, iż jest synem wokalisty wyżej wymienionej pop-rockowej formacji z lat 70, pozwolił sobie odświeżyć przebój i nakręcić do niego klip. Wyszło bardzo fajnie. Zachęcam do obejrzenia:
MixDance- Jak się masz kochanie (Official Video)
źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz