"TAKA JESTEM" __premiera__ SHINE

źródło
Jak już kiedyś napisałam "Nie tylko muzyka jest Jej pasją. 23-letnia białostoczanka znana głównie z polskiej sceny muzycznej od kilku tygodni prowadzi bloga i nie jakby się wydawało związanego z muzyką- a z modą" (klik) Chociaż mogłoby się wydawać, że któreś z zajęć z biegiem czasu odejdzie na dalszy plan, sceniczna Shine -a prywatnie- Aleksandra Dąbrowska pokazała, że doskonale potrafi łączyć swoje pasje. 30 czerwca na swoim blogu udostępniła wpis, w których poinformowała o obronieniu pracy magisterskiej "W piątek miałam obronę i posiadam już tytuł magistra, fajne uczucie, ale z drugiej strony trochę szkoda, że to już koniec. " Stety bądź niestety wszystko ma swój kres, na szczęście dobra passa wokalistki trwa...

Autorski blog (sfavillare.blogspot.com) się rozwija, a ostatnia produkcja nagrana wspólnie z zespołem Din Dong pt. "Hola Hola" na wspólnym koncie zespołów w serwisie YouTube ma już ponad 190 tys. wyświetleń i cieszy się pozytywnym odbiorem. 6 sierpnia Shine udostępniła kolejny klip do utworu "Taka Jestem". Singiel opowiada o kobiecie pragnącej korzystać z uroków życia. Kobiecie, która nie chce się wiązać na stałe- być może trochę egoistce nie liczącej się z otoczeniem i nieodwzajemniającej miłosnych uczuć. Przede wszystkim opowiada jednak o kobiecie, która wie czego chce i jest konsekwentna w działaniu. Nie zwodzi, nie podpuszcza i mówi wprost co czuje. Przekładając to na realia życia codziennego, bez wątpienia takich ludzi brakuje. Teledysk doskonale odzwierciedla problematykę, ponieważ zagłębiając się w temat nie powinniśmy żyć na przekór sobie i zamykać się w klatce. Życie jest po to, aby je przeżyć. Aby rozwinąć skrzydła i być szczęśliwym. Dlatego dajmy sobie szansę :) Tak samo jak Ola, która nie boi się powiedzieć wprost TAKA JESTEM :) Zapraszam do obejrzenia produkcji..
źródło
źródło


Shine
(Official Video)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz