Premiera: Heidfeld "Więc Chodź"



"Bambina", "Jowita" oraz "Lubię to (Posłuchaj tego)" to bezapelacyjnie największe przeboje zespołu Heidfeld, w którego skład wchodzą wokaliści: Jakub Garstecki & Bartłomiej Skorek, oraz gitarzysta- Adrian Rzyp i perkusista- Mateusz Gnyp. Panowie są młodym i co najważniejsze rozwijającym się zespołem o czym świadczy ich ostatnia produkcja "Lubię to (Posłuchaj tego)" (która była dla mnie kiedyś numerem 1 spośród wszystkich nowości udostępnionych danego dnia (klik)) oraz najnowsza propozycja zatytułowana "Więc Chodź" udostępniona  24 sierpnia.. 


Kolejny raz jest tanecznie, z energią i ze smakiem. Teledysk ogląda się z przyjemnością, ponieważ przeważa słoneczna sceneria jak najbardziej pożądana w niestety obecnie już chłodne dni i wieczory. Całość wyszła znakomicie. Mnóstwo radości, pozytywnych emocji- jestem jak najbardziej na "tak" :) 

Heidfeld- "Więc Chodź" (Official Video)
źródło


"Więc Ty chodź, chodź, chodź! 
Podejdź do mnie bliżej.

I RAZ, DWA, TRZY, 

niczego się nie wstydzę.

Całuj tylko mnie 
do białego rana.
Trzymaj tak w objęciach,
Byś nie była sama."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz